Alla hjärtans dag igår :)


Alla hjärtans dag igår!
Igår så var det alla hjärtans dag, tänkte först bara vara hemma och ta det lungt. Men sen så frågade Henke om vi inte kunde hitta på något, eftersom det var alla hjärtans dag trots allt. Så vi gick på bio, Natt på museét såg vi, bäst var den! Riktigt kul var det faktist :) Skönt att jag inte var själv på alla hjärtans dag iallafall.
Just nu sitter jag iskolan, vi hade sov morgon idag med kom hit i tid iallafall, vi börjar halv tio. Så en halvtimme är det kvar. Hm tror jag ska gå till Cafeterian snart och köpa lite godis med Anna :) 
Idag ska jag väl inte göra något speciellt, gå och träna kom jag på att jag måste göra, har inte gjort det på hela veckan, börjar få panik.


Det är bara du, gubben! Saknar dig faktist. Tiden med dig var underbar.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback