Kärlek!

Jag hittar inte orden, för vad jag ser i dig. Men dom finns här i mitt hjärta.
 Dom finns här just för dig. Och jag lovar och jag svär fast än tiden flyr sin väg,
att aldrig lämnar jag dig. Aldrig i min värld. Så vill du bli min egen klippa.
Vill du bli min livskamrat. Vill du följa med på vägen genom livets alla kval?
För jag vill ge dig allt jag äger, jag vill ge dig allt jag har.
Jag vill dela alla dagar med dig som jag har valt.


K?rlek!




Jag är så glad att jag träffat dig. Jag trodde inte på kärlek längre faktist. Men jag gav kärleken en chans till oc se vad jag fick. Jag har haft en väldans tur faktist.
Du är underbar, Daniel. Du är något jag aldrig lämnar. <3 



´Bara du och jag, Daniel och Lisa´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback